wtorek, 15 marca 2016

Remember you and me - Prolog

Na wstępie może powiem coś krótko o sobie. Mam na imię Demi, mam 18 lat i jestem już w ostatniej klasie liceum. Wiem to takie normalne, jednak w moim życiu nie dzieję się na prawdę nic ciekawego, codziennie wstaję rano i idę do szkoły, wracam, uczę się i spać. Uczę się w sumie najlepiej z całej klasy, ale nie myślcie sobie, że jestem jakimś kujonem, bo tak oczywiście nie jest. Po prostu moi rówieśnicy są tak mądrzy, że najwyższa średnia pośród nich wynosi lekko ponad 3. Mimo tego, że uczę się lepiej nie jestem jakoś odrzucana przez klasę, zajmuje miejsce zwykłego szaraka, czyli osoby której mówi się to ,,cześć". Jedyną osobą, z którą bardziej się spoufalam jest moja przyjaciółka Caroline. Cóż ona to dopiero specyficzna osoba, dosyć arogancka, chamska, wredna, ale dla przyjaciół jest w stanie zrobić wszystko, co nie raz mi to udowodniła. Dzięki niej od czasu do czasu, się rozerwę. Tak to wolę posiedzieć w domu, czasem piszę piosenki, wiersze, ale tylko dla siebie. Jestem jak widać dosyć spokojną osobą, nie lubię imprez i tych wszystkich głośnych lokali, które są wręcz napakowane masą pijanych lub naćpanych osób. Jaka w tym frajda? No właśnie żadna! Cóż nie będę się bardziej rozgadywać na swój temat, na pewno chcecie poznać moją historię, a zaczęła się ona dosyć normalnie, a mianowicie...




1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podoba i ciekawie się zapowiada, ale tak mi się dziwnie czyta ze świadomością, że to o Demi i Joe, a nie Duli i Uckerze ;) Czytać będę na pewno, bo Joe jest moją właściwie pierwszą miłością, haha xD No więc jestem ciekawa jak się akcja rozwinie, bo jak mniemam później nie będzie to historia o szkole Demi :D No to czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń